Sider,

mandag den 3. september 2012

Jeg må bringe et dementi

Efter at jeg igår fejlagtigt kom til at skrive, at efteråret havde meldt sin ankomst i Vestjylland.  Jeg er idag blevet banket godt og grundigt på plads af et helt fantastisk vejr 20.9 grader og det flotteste solskin ;o). Men måske var det bare lige et surt opstød der skulle til, før vejret kom på bedre tanker og de tykke trøjer igen kan lægges væk. Dejligt er det ihvertfald ;o)


Sensommer collage med masser af sol ;o)



Lige et par billeder af Silverfalls plantens blomster og frø, til dem der ikke vidste at man kan høste frø fra den ;o). Frøene sidder og gemmer sig på bagsiden, så løft op i rankerne og der finder du dem.




Det var ikke så let at stille skarpt på frøene, men jeg håber det kan hjælpe jer ;o)



Mange - nu vil jeg ud og nyde det gode vejr -  hilsner herfra ;o)

6 kommentarer:

  1. Skøn collage det var godt du måtte bringe et dementi, det har været rigtig dejligt vejr i dag. Det kan vi ikke klage over. Silverfall kender jeg ikke, den ser fin ud.

    SvarSlet
  2. Ja, i dag har været vist sig fra sin bedste side. Det er bare med at nyde de sidste sommerdage for i år.
    Flere fine collager. Laver du dem på Picasa?

    SvarSlet
  3. Godt at vejrguderne ikke lyttede til dig - jeg har også nydt en skøn dag i haven og aftensmad på terrassen. Og det ser heldigvis ikke ud til at være slut endnu.
    mange hilsner
    Trine

    SvarSlet
  4. Flot collage og tak for info omkring frøene i silverfalls - jeg vil fluks i morgen tjekke mine silverfalls for frø.
    God aften.
    Have hilsen
    Anita

    SvarSlet
  5. Nåe det var bedre. Jeg elsker september måned, netop fordi jeg synes, der er mange skønne dage i september.
    Flot collage der medfulgte dementiet!!

    SvarSlet
  6. Er det også lykkedes for dig at få frøene til at spire og gro??? Så må jeg vist også ud og kigge på bagsiden af mine... har oplevet at de selv smed frø som spirede næste forår, men har ikke tænkt at jeg kunne tage frø selv, - så tak for det tip!

    Og så er det da dejligt at humørbarometeret steg fra efterår til sensommer... :o)

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen