Sider,

søndag den 13. januar 2013

Forfald og nye håb.....

Her har vi endnu ikke set noget til den sne, som har ramt visse dele af landet. Men frosten har vi og den sætter sine små spor i haven.

Frossen jord og sprødt græs, er en helt ny fornemmelse at kunne gå rundt på. Ingen fare for at synke i eller glide i smat. Det har ellers kendetegnet haven det sidste halvår, med al den nedbør vi har fået.



Sjovt at iagttage havens forfald samt opdage alle de nye håb der forstyrrer forfaldet.


Mange solskins hilsner herfra ;o)

9 kommentarer:

  1. Det er da nogle pragtfulde solskinsbilleder! Jeg var ude at gå i solen, men da jeg kom hjem, stod solen for lavt til at skinne i min have, og jeg nåede ikke at fange haven i solskin. - Så er det jo godt at jeg kan se på dine billeder ;-)

    SvarSlet
  2. Gode fotos med forårstegn.Her i NJ fryser det og der ligger ganske lidt sne.Men det er blevet lysere og det kan mærkes.
    Hilsen
    Lise

    SvarSlet
  3. Sikke nogle gode billeder - kønt forfald og nyt håb - dejligt. Elsker selv disse vinterdag med sol og frost, hvor luften er frisk.

    Hilsen
    Merete

    SvarSlet
  4. Jeg kan også sende solskinshilsener, endda med sne :) så du må nyde mine snebilleder.
    dine billeder var nu også fine.

    SvarSlet
  5. Også solskinshilsen herfra, dog er den gået ned nu. Skønne billeder med forårsspirer og fordald. Skønt fuglebad du har.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  6. Jeg sender dig al den sol jeg kan, håber selfølgelig at du sender lidt retur :o)
    Solen gør bare vores fotos så meget flottere!

    SvarSlet
  7. Dejlige collager.
    Det er faktisk skønt at kunne gå derude uden at glide i pløre:-)

    SvarSlet
  8. Godaften Heidi.Dejlige collager du viser.Ja! haven er ikke det kønneste på denne årstid,selv om solen og lidt sne hjælper på det.
    God aften til dig Knus Jette

    SvarSlet
  9. Dejlige collager og forfaldet er jo smukt, så hvorfor ikke gøre en dyd ud af det og vise det frem?
    Heller ingen sne på Sjælland....

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen