Sider,

fredag den 17. maj 2013

Æbleblomster og Pinseferie......

Det ene af vores tre æbletræer, valgte at fejre starten på prinseferien, ved at springe ud med de første blomster i dag. Så det var dejligt at komme hjem i solskins haven, til dette skønne syn.



Tulipanerne er også godt igang med at springe ud i dette fine vejr. Selv om denne tulipan er en "fejlfarve" i forhold til billedet på pakken, og dermed også fejlanbragt. Så er den da skøn, som den står der og gør sig til i solen.


Purissima var den første tulipan, der sprang ud her i haven. Den er nu ved at takke af for i år.



                                                 Endelig begynder der også at være lidt farve i tøsebedet.


























 I morgen vil jeg ud og hygge i haven hele dagen. Manden min tager på den årlige havtur efter torsk, så mens han forhåbentlig fanger en masse fisk, vil jeg indfange en masse ukrudt.
Jeg har selvfølgelig også de Nettogule tulipaner i haven, det er ikke normalt ikke dem jeg viser billeder af, da de ikke er blandt mine favoritter. Men i anledningen af pinsen, får i lige en gang pinsesol ;o).


Mange, jeg håber i får en fantastisk pinse, hilsner herfra ;o)

4 kommentarer:

  1. Vi har de samme ikke favoritter :) men tak for pinsesolen, den kommer vi måske til at mangle, hvis vi får den lovede regn.
    God pinseferie

    SvarSlet
  2. Ja det er ikke altid de farver, der er på pakken, svarer til virkeligheden. Men derfor kan man jo godt nyde en fejlfarve alligevel!
    Det ser da festligt ud!

    SvarSlet
  3. Godaften Heidi.Der er ikke noget så smukt som når æbletræerne blomstre.
    Har haft det mest fortryllende og varme vejr i dag.......rigtig djligt.Rigtig god oinse til dig knus Jette

    SvarSlet
  4. Så många vackra tulpaner du har!
    Trevlig kväll!
    / Therese

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen