Sider,

fredag den 11. april 2014

Fyraftens billeder

Det smukke solskinsvejr vi har haft det meste af dagen. Kunne heldigvis nydes efter arbejde med en dejlig fyraftens runde i haven med kameraet. Det er altså imponerende, hvor hurtigt man får lagt den fortravlede arbejdsdag bag sig, når man går op opdagelse i haven.

Skønt atter at have blomstende bede.



Nu er den første kobjælde sprunget ud, jeg syntes den er så fotogen og får taget rigtigt mange billeder af dem hvert år ;)




Blodurten er også godt igang med at springe ud, men de er til gengæld ikke lette at fotografere.



Vibeæg udefra.



Vibeæg indefra.



Trillium i de sidste solståler, der er blevet gnasket i bladene kan jeg se.



De første Bridal Crown narcisser er også sprunget ud.






                                                                  En fin lille sky der kom forbi.



 Nu står den vist på aftensmad, og hygge inden arbejdet atter kalder i morgen. God weekend til alle der er tyvstartet idag ;)

Mange fyraftens hilsner herfra ;)

8 kommentarer:

  1. God start på en weekend med sådan en havevandring . Jeg kan godt lide billedet af vibeæggen nedefra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Ja nu er min weekend ikke helt startet endnu, men derfor var det alligevel dejligt med en havevandring.
      Jeg syntes det er sjovt at lege med kameraet og se hvad der kommer i linsen ;)

      Slet
  2. Ja det har været en dejlig dag, men især aftenen var helt fortryllende hos os. Din blodurt er længere end min :)
    Der er valmuespirer på min blog.

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth
    Ja jeg har lige været forbi og kigge på spirerne, tak for det. Det er altid lettere at finde nyt, når man ved hvad man skal lede efter ;)
    Nå... så man er bagud på blodurt ;), Holder det gode vejr kommer dine sikkert også snart, jeg syntes det går rigtigt hurtigt i disse dage. Jeg håber at din nye kamera bedre kan indfange blodurten, mit er ikke så glad for de hvide farver kan jeg se ;)

    SvarSlet
  4. Hej Heidi
    Jeg har haft det lige præcis som dig i dag. Det var så dejligt at kunne komme ud i haven her efter arbejde og tage andet end regnvejrsbilleder. Der sker så meget godt ude i vores haver lige nu, men det går også lidt for stærkt.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
  5. Det er da også et helt vidunderligt vejr I har haft. Her var det grumset det meste af dagen. Det ser nu engang bedre ud i haven, når solen skinner og det er sjovere at være ude så.
    Kobjælden er også en vinder hos mig - de er så fine! Enig!

    SvarSlet
  6. Hej Heidi.Skønne billeder du viser..........er bare vild med din sky.
    Har også lige taget billeder af min kobjælde...........de er bare så fine.
    Min lille blodurt er desværre forsvundet.
    Og rigtig flot Trillium du har.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  7. Hej. Sikke nogle gode billeder. Især af vibeæggene og også af skyen. Det var et flot vejr i går.

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen