Sider,

onsdag den 27. august 2014

Hverdagslykke er.......

Blå himmel og masser af solskin på min fridag.



At de blå petunia i altankasserne stadig blomstrer.





At de hvide dobbelte margueritter, atter er begyndt at blomstre



At den hårde vind har lagt sig, så man atter kan fotografere de fine lysegule scabiosa.






















At jasminens smukke løv, næsten giver mig forårsfornemmelser.



At havens dahliaer sætter masser af nye knopper.


























At tandlægen i formiddags sagde nul huller.



At beundre de smukke cosmos.





At trække i sommertøj klokken 11, da det var svedende varmt.



At rive æbler sammen og overraske manden min med en nyslået græsplæne, når han kommer hjem fra møde i aften.





At finde blomster til små buketter..



At købe sæsonens første blomsterløg, så jeg allerede nu kan planlægge næste års hverdagslykke.



Det var mit bud på lidt hverdagslykke, den onsdag sommeren vendte tilbage til vestjylland. Hvad er dit bud på hverdagslykke.

Mange sensommerhilsner herfra ;)

5 kommentarer:

  1. Godaften Heidi.Mit bud på hverdagslykke i dag, er en skøn tur til Køge hvor der var festuge.
    Og min hverdagslykke blev udlevet i søndags med en tur til Claus Dalbys smukke have med min søster Gitte.................og jeg viser RIGTIG mange billeder derfra.
    Men dine billeder fra din dejlige have kan sagtens være med..............smukt oversigtsbillede med solskin.
    Og jeg er også begyndt at købe løg....................ellers er de bedste udsolgt.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. At du viser dejlige billeder, der passer til hverdagslykken. Godt emne - måske skal man tage det op en dags tid :)
    Egentlig kunne vi alle lave et indlæg om det.

    SvarSlet
  3. Hej Heidi. Det var et indlæg man blev glad af at læse og se på. Hverdagslykke kan være mange ting, jeg tror også jeg vil tage det op en af dagene! Dine billeder er supergode!

    SvarSlet
  4. Hej Heidi, dejligt at du har nydt dagen, det mærker man tydeligt. Min dag startede med at jeg straks gik ud i haven, da jeg vågnede, fordi der var et meget flot morgendis, som jeg absolut måtte fotografere ( kan ses på bloggen ). Dernæst var jeg på maler kursus ude i det fri, hvad mere kan man forlange på så skøn en dag :-). Nogen hverdage er mere givtig end andre, men der er altid noget at glædes over, hvis hverdagene var lige lykkefyldte, ville det hurtigt blive kedeligt, så godt der er forskel, så man kan mærke glæden som i dag, bla hos dig :-)

    SvarSlet
  5. Hej Heidi sikke et dejligt indlæg, flotte billeder og dejlig tekst, sikke en skøn fridag så kan man ikke ønske sig mere :-)!

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen