Sider,

lørdag den 18. april 2015

Ahhh

Vinden har endelig lagt sig og solen skinner fra en skyfri himmel. Det ser ovenikøbet ud til at vi skal runde de 10 grader idag, så nu er det bare om at komme ud i haverne og nyde det.

Noget jeg især nyder i disse dage, er de dobbelte blodurt. Jeg er helt pjattet med de smukke blomster, den glæde vil jeg lige dele med jer, inden jeg atter smutter i haven.







Jeg håber at vejret er lige så fint i resten af Danmark, og lokker rigtigt mange udenfor i haverne. Nu vil jeg ud og nyde synet mine purissima tulipaner, der også er ved at springe ud. Er det ikke en skøn tid lige nu.

Mange solskinshilsner herfra ;)

12 kommentarer:

  1. Tak for billeder af blodurt, min er ikke i blomst endnu, så dejligt at nyde din først.
    Jo det er en skøn tid lige nu, her er også lunt og ikke meget vind, det hjalp, at jeg talte alvorligt med hr. Vestenvind :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Lisbeth
      Så kan vi nyde dine senere, det er jo rent win win.
      Ja det har været en god og lun weekend, så det var godt du gav hr, Vestnevind klar besked ;)

      Slet
  2. Hej Heidi. Flotte billeder og herligt solskinsvejr i dag. Jeg har været ude hele eftermiddagen og tror jeg har nydt det ligeså meget som det lader til at du også gør.:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte
      Tak for ros af billederne.
      Ja det har da været en helt forrygende weekend med masser af sol, lige som vi kan li det ;)

      Slet
  3. Ja, den er dejlig - har også lige komplimenteret blodurten hos Marie, men jeg var også vild med dine billeder.

    Håber du har nydt ferien? Nu er vejret da i hvert fald blevet ordentligt havevejr... Blodblommens blomster ER fantastiske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Ja den er så fin og fotogen den skønne blodurt.
      Ja ferien er blevet nydt i fulde drag, og de sidste dage med godt vejr er jo helt perfekt ;)

      Slet
  4. Den skall jag lägga i minneslistan, så fin. Ha det gott!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en god ide at få dem på huskelisten, da de er så fine ;)

      Slet
  5. Hej Heidi.Utrolige smukke billeder af din dobbelt blodurt........................det er bare sådan en smuk blomst.
    Har selv en lille en der er ved at dukke op.men tror den står for mørkt.
    Rigtig god søndag knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Blodurten er så fin med dens smukke blomster.
      Nu ved jeg faktisk ikke hvad der er optimal placering af blodurt, min står i volden i masser af sol og det passer den vist ret fint ;)

      Slet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen