Sider,

lørdag den 23. juli 2016

Sol siesta og en opdatering..

I anledningen af det skønne sommervejr, var jeg ude og kigge efter solskinsblomster. Ja det er ikke mange gule blomster jeg har, men det lykkes at samle til en solskinscollage.



Det har regnet i nat, så her kommer lidt at køle ned på her i middagsvarmen.






 Jeg er rigtig glad for det store stativ manden har lavet til mine kæmpe marguritter, nu kan de rigtigt nydes.



De hvide floks er bare så fine.



 Endnu en solhat er sprunget ud.


Manden som har arbejdet en del denne uge, er på døgnvagt og kommer først hjem imorgen tidlig. Så nu vil jeg forsøge at give den max gas imens. Er lige blevet færdig med at male loftet anden gang, og når min siesta er slut skal der beskæres og males væge.


Efter nogle timer med rumlen i det fjerne, åbnede himmelen sig sidst på eftermiddagen. Der var det vildeste regn og haglvejr i ca 20 min, men nu skinner solen atter. Den lille ny regnmåler fik sin ilddåb og det lykkes den at indfange 51mm.


Håber i nyder det gode sommervejr rundt i hele landet ;).

7 kommentarer:

  1. Hej Heidi!
    Vilket vackert collage av gula blommor. Det var en rejäl regnskur.
    Ha en fin söndag /Marika

    SvarSlet
  2. Liebe Heidi,
    auch bei uns ist das Wetter sehr wechselhaft.Heute gab es einige mächtige Schauer mit Starkregen, aber dann schien auch wieder die Sonne. Ich denke damit müssen wir uns in diesem Jahr arrangieren!?!
    Deine Blüten sehen aber auch mit den dicken Regentropfen wunderschön aus!
    Lass uns die guten Stunden genießen, denn das Leben hält mitunter auch sehr bittere Zeiten für uns bereit...
    Alles Liebe
    Heidi

    SvarSlet
  3. Hej Heidi
    Jeg var spændt på at høre, om I har fået regn og hagl, jeg har læst om det på fb. Men det har I så, kan jeg se. 51 mm er da noget af en slat, imens havde vi dejligt solskin, det lover de også på tirsdag.
    Vi ses

    SvarSlet
  4. Hei Heidi, så fine sol- og regn bilder.. Nydelige blomster.
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem Ida

    SvarSlet
  5. Godaften Heidi.Hold da helt op med vand i har fået..........vi kunne da godt bruge bare lidt af det.For vi må vande hver aften her hos mig.
    Men dejlige blomster du viser.Her er der også godt i gang i alle blomsterne.
    Godt at de går frenad med din stue så i snart kan nyde ferien.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  6. Koselige bilder fra hagen din, , , nydelig solhatt.
    Ha en fortsatt fin dag, hilsen ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlet
  7. Hej Heidi, der fik i godt nok vand hold da op. Jeg har lige fundet din blog , så fra nu af vil jeg være fast læser hos dig.
    Havehilsner fra Linda

    SvarSlet

Det vil gøre mig glad, hvis du lægger en lille hilsen